Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 10-18 óráig
Szombat 10-13 óráig
Tel: (+36) 1 239-9756, (+36) 20 573-8758
E-mail: rolandshop@rolandshop.hu
Kedves Vásárlóink!
Ügyfélszolgálatunk a fent jelzett időpontokban várja kérdéseiket, technikai kérdésekkel szintén nyitvatartási időben forduljanak szakértőinkhez, akik a Roland által folyamatosan képzett kollégák.. E-mailben is várjuk kérdéseiket.
Webáruházunk csomagküldéssel és visszavásárlással kapcsolatos részletei:
A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen.
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.
Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
Egyéb feltételek
A Roland Zenegaléria Hivatalos Márkakereskedés ezúton tájékoztatja, hogy személyes adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Külön rendelkezés hiányában a Roland Zenegaléria Hivatalos Márkakereskedés a későbbiekben tájékoztatja Önt akcióiról és újdonságairól. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
A termékoldalon található műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékspecifikációért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.
Szállítási információk
Házhoz szállítással történő rendelés esetén, kérjük átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni központunkba. Kérjük észrevételeiről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia logisztikai központunkba, a Budapest 1137 Radnóti u. 9. alatti címünkre.
A Roland Zenegaléria Hivatalos Márkakereskedés kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia. A vásárló kérésére, kollégáink készséggel gondoskodnak a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfelünk ilyen irányú igényét ügyfélszolgálatunkon jelezhetik.
Ebben az esetben, a visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a 24H Futárszolgálat mindenkori díjtáblázata az irányadó.
A Roland Zenegaléria Hivatalos Márkakereskedés postai csomagokat, technikai okokból, sajnos nem tud fogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben valamely futárszolgálattal, vagy ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, a 24H Futárszolgálattal szállíttassa vissza. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Roland Zenegaléria Hivatalos Márkakereskedés kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
A jótállási jegyről:
- Minden Roland termékünkre 2 év, Boss effektpedál termékünkre 5 év garanciát biztosítunk.
- Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel és az eredeti számla vagy nyugta példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg.
- Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
- A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási felelősséget kizáró feltételekről:
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A Roland East Europe kft. szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
A jótállási és javítási határidőről:
- A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik.
- A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta.
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
A javításról:
- A javításhoz csak új alkatrész használható fel.
- A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
- Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
- Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)
- A javításra leadott termékeken lévő adatokért felelősséget nem vállalunk!
A javítás helyéről:
- A jótállási (és szavatossági) igény szervizünkben 1137 Budapest Radnóti u. 9. szám alatt érvényesíthető
- A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodnia.
- A Roland Zenegaléria Hivatalos Márkakereskedés postai csomagokat, technikai okokból, sajnos nem tud fogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben valamely futárszolgálattal, vagy ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, a 24H Futárszolgálattal szállíttassa vissza.